2011. június 10., péntek

Yarnbomb your home

A nemzetközi yarnbombing napi első áldozatom egy gázcső a konyhámban. Ez a kötés életem büszkesége (egyelőre), alaposan ki is cicomáztam. És nagyon jól mutat a Scott Pilgrim plakát mellett.
Amúgy nem fogok üldögélni sehol, mert senki nem jön velem. De azért beburkolok ma még néhány dolgot.

UPDATE: Ja hogy 10-e van, nem 11. Sebaj, most már nem szervezem át az életem, én 10-én ünneplek :)
My first tag for International Yarnbombing Day is on a gastube in my kitchen. This knitting is my very best (for now); stilted with roses and buttons.. And it looks good next to Scott Pilgrim.
By the way I won't be sitting anywhere, because no one's coming with me. But I'll bedeck some things today nevertheless.


UPDATE: So it's only the 10th, not the 11th. I already have other plans for tomorrow, so I guess I'll just celebrate the occasion seperately today :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése