2011. június 12., vasárnap

International Yarnbombing Day

Na végül mégis csak a hivatalos időpontban kerültek ki a kötéseim. Mivel este csináltam őket nem lettek túl csinosak a képek - ha még megvannak amikor legközelebb meglátogatom őket, készítek nappali képeket is. A Deák tér 49-es megállójából indultam...
After all I did put out my knittings on the official IYD. Since I took the pictures at night they are not too pretty - I'll try to do better ones when I visit them next time. I started from the tram station of Deák square...
aztán az Astorián kiraktam egyet, amin az International Yarnbombing Day kezdőbetűit kellene látni, de az oszlopon kicsit másképp állnak a pomponok, mint ahogy kéne nekik.
then I've put one out on Astoria which should've spelled the initials of International Yarnbombing Day with little pompons, but it didn't quite work out.

Ezután a kisebb utcákon mentem tovább, és az Egyetem téren akartam kirakni egyet, de nem találtam megfelelő méretű oszlopot, úgyhogy végül a Nyári Pál utca egyik lámpaoszlopára került.
After that I continued on smaller streets, and I ended up at Nyári Pál street.
Az utolsó és legfárasztóbb yarnbomb-om a Királyi Pál és a Bástya utca sarkán lévő biciklitároló. Sajnos nem ér végig, de hát időre kellett kész lennem. Televarrtam gombokkal, amiknek egy jó része lepattogzott miközben varrtam fel a kötést.
My last and most tiring yarnbomb is on a bike rack on the corner of Királyi Pál and Bástya street. Unfortunately it's not long enough, but that's what happens when you have a deadline. It's full of buttons, but some of them already fell off while I was installing the thing.


Jó móka volt.
It was fun.

1 megjegyzés: