2011. április 5., kedd

Szabadság híd, ha Buda felé nézel jobb oldalt

Múlt hétfőn összedobtunk a lakótársammal (akinek egyelőre még nincs álneve) egy nagyobb lélegzetű yarnbombing projektet. Összesen 6 db kötés került ki, ebből a már megszokott norvégmintásakat az anyám csinálta, a lila bojtosat a lakótársam, a többi hármat én. Sokan megálltak fotózni, kérdezősködni, jórészt turisták. A remek este után azt reméltem legalább egy hétig kint lesz. Ehhez képest másnap délután már leszedték az összes darabot - különösen a narancssárga-kék kötést sajnáltam. Viszont találtam egy szép új fonalat, amivel kitakarom a fejem.





2 megjegyzés:

  1. Nagy tisztelője vagyok a művészetednek, a Toldi elé is te kötöttél? Ez a pomponos nagyon jó!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! Bár a Toldi elé nem én kötöttem, és a pomponost a lakótársam csinálta :).

    VálaszTörlés