2011. március 27., vasárnap

Kovalens Kötés

2010-ben a vizsgaidőszakom kezdetén tanulás helyett jó szokásom szerint haszontalan wikipédiás szócikkeket olvasgattam, amikor rábukkantam a yarnbombing nevű jelenségre. http://en.wikipedia.org/wiki/Yarn_bombing
Nem találtam arra utaló nyomot, hogy Magyarországon is csinálna ilyet valaki; gondoltam majd én jól meghonosítom. Egyik éjjel gyorsan megtanultam kötni, és a vizsgaidőszakban megkötött anyagaimat kirakosgattam a városban a nyáron. Megalakítottam yarnbombing crew-mat a rendkívül frappáns Kovalens Kötés néven, aminek egyetlen, de büszke tagja én vagyok (egyelőre). Nem mindegyik kötésemről készült kép, és a legtöbbet nagyon hamar leszedték - hogy közterület fenntartók vagy fázósok, az nem derült ki. Most újra közeleg a nyár, és én újra elkezdtem kötni. Egyébként szívesen hallanék más magyar fonalgraffitisek felől, ha vannak, hahó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése